Концентруючи увагу на покликання у Господі, відкривається святий Замисел Божого Провидіння - - Слава Божа у спасінні і освяченні нашому. Відкриття цього святого Замислу є нам усім приготоване і дане у святім Євангелії Ісуса Христа.
Святий пророк Давид говорить в Псалмах: «Я вибрав дорогу велінь Твоїх, якою я ходжу, щоб виконувати заповіді Твої, мій Боже». Для цього цей герб, який став моїм вибором, допомагає мені бути присутнім у святому служінні. А саме:
У центрі герба є трикутна фігура, яка символізує Триєдиного Бога, як такого, що є завжди у центрі уваги.
В центрі цієї трикутної фігури, тобто в середині Триєдиного Бога, є Пресвята Богородиця, яка займає центральне місце у Божому Провидінні і через Котру, Господь Бог приготовив людям їх спасіння і освячення.
Продовжуючи розвивати план Божого Спасіння, провидінням Божим є дати нам свого Єдинородного Сина, який народжується з Пречистої Діви Марії і на гербі є зображений на лонному місці Пресвятої Богородиці.
«Це іду творити волю твою, мій Боже», - Ісус Христос здійснив спасіння наше через свою жертву на хресті. Хресна жертва, символи якої — Хрест, губка, спис - є принесена на землі, про що символізують три горби. Символи цих дійств поміщенні в нижній частині герба, а саме на дні чаші.
На дні чаші тому, що від цього часу і надалі продовжуватиметься приноситися жертва нашого відкуплення в чаші крові Нового Завіту.
Для здійснення цієї спасенної жертви Господь Бог дає «Ключі», що є у правій верхній частині чаші - це ключі священства, єпископства, які дозволяють відкривати цю Тайну, до Неї впроваджувати і залучати людей, бо, так діючи, ми творимо Богові милу жертву, через яку ми отримуємо Спасіння, Визволення, Свободу, про що символізує Тризуб. Він же є гербом нашої християнської держави - України.
Моїм завданням, у формі мого Архиєрейського служіння, про що символізують на гербі хрест, жезл, мантія і мітра є іти, давати і провадити людей до участі у цьому святому Божому Замислі для спасіння і освячення нашого.
Чаша з основними ознаками Божого спасіння, вона же символізує щит віри, від якого відбиваються всілякі інші «правди». Рівно ж, вона (чаша з усіма ознаками), яка є під покриттям Єпископської мантії, символізує про мій вибір.
Розкрита мантія, серед якої видно всі символи, зображує відкриту віру серця, в якій служу моєму народові, від якого я вийшов і до якого я посланий.
Про це говорить жезл, який мені вручено Церквою, щоб пасти Христове стадо.
Жезл поміщений в лівій частині герба, що також говорить про те, щоб, беручи жезл у ліву руку, він став силою моєї немічності (моєї лівиці) і ввів мене у ввірених моєму служінню людей до Правиці Божої, до Христа, якого хресне знамя є у моїй правій руці і знаходиться у правій частині герба.
Слова Христові: «Щоб усі були одно», які поміщені внизу мантії, символізують стежки, щоб я, ходячи ними, беріг Христове стадо і, пам'ятаючи про віддалених, привести, - «щоб було одне стадо і один пастир».
Про це ставлюсь Церквою у молитвах до Богородиці, щоб вберегла її від ворогів наших.
Амінь.
Святий пророк Давид говорить в Псалмах: «Я вибрав дорогу велінь Твоїх, якою я ходжу, щоб виконувати заповіді Твої, мій Боже». Для цього цей герб, який став моїм вибором, допомагає мені бути присутнім у святому служінні. А саме:
У центрі герба є трикутна фігура, яка символізує Триєдиного Бога, як такого, що є завжди у центрі уваги.
В центрі цієї трикутної фігури, тобто в середині Триєдиного Бога, є Пресвята Богородиця, яка займає центральне місце у Божому Провидінні і через Котру, Господь Бог приготовив людям їх спасіння і освячення.
Продовжуючи розвивати план Божого Спасіння, провидінням Божим є дати нам свого Єдинородного Сина, який народжується з Пречистої Діви Марії і на гербі є зображений на лонному місці Пресвятої Богородиці.
«Це іду творити волю твою, мій Боже», - Ісус Христос здійснив спасіння наше через свою жертву на хресті. Хресна жертва, символи якої — Хрест, губка, спис - є принесена на землі, про що символізують три горби. Символи цих дійств поміщенні в нижній частині герба, а саме на дні чаші.
На дні чаші тому, що від цього часу і надалі продовжуватиметься приноситися жертва нашого відкуплення в чаші крові Нового Завіту.
Для здійснення цієї спасенної жертви Господь Бог дає «Ключі», що є у правій верхній частині чаші - це ключі священства, єпископства, які дозволяють відкривати цю Тайну, до Неї впроваджувати і залучати людей, бо, так діючи, ми творимо Богові милу жертву, через яку ми отримуємо Спасіння, Визволення, Свободу, про що символізує Тризуб. Він же є гербом нашої християнської держави - України.
Моїм завданням, у формі мого Архиєрейського служіння, про що символізують на гербі хрест, жезл, мантія і мітра є іти, давати і провадити людей до участі у цьому святому Божому Замислі для спасіння і освячення нашого.
Чаша з основними ознаками Божого спасіння, вона же символізує щит віри, від якого відбиваються всілякі інші «правди». Рівно ж, вона (чаша з усіма ознаками), яка є під покриттям Єпископської мантії, символізує про мій вибір.
Розкрита мантія, серед якої видно всі символи, зображує відкриту віру серця, в якій служу моєму народові, від якого я вийшов і до якого я посланий.
Про це говорить жезл, який мені вручено Церквою, щоб пасти Христове стадо.
Жезл поміщений в лівій частині герба, що також говорить про те, щоб, беручи жезл у ліву руку, він став силою моєї немічності (моєї лівиці) і ввів мене у ввірених моєму служінню людей до Правиці Божої, до Христа, якого хресне знамя є у моїй правій руці і знаходиться у правій частині герба.
Слова Христові: «Щоб усі були одно», які поміщені внизу мантії, символізують стежки, щоб я, ходячи ними, беріг Христове стадо і, пам'ятаючи про віддалених, привести, - «щоб було одне стадо і один пастир».
Про це ставлюсь Церквою у молитвах до Богородиці, щоб вберегла її від ворогів наших.
Амінь.